نظرسنجی شماره 2

براساس اطلاعات و مشاهدات عینی افراد غریبه با رفت و امد در سرخده بدنبال خرید زمین جهت ساخت منزل هستند و با توجه به اینکه احتمال ساختن سد در نزدیکی روستای تم و تلاجیم قوت گرفت و اهالی این دو روستا و ملاده باید این مناطق را ترک کنند در اینده نه چندان دور این روستای خصوصیمان شاهد افراد غریبه برای خرید زمین به قیمت موقتی بالا خواهد بود نظر شما دراین مورد چیست؟چه راهکاری باید اتخاذ گردد تا سرخده شاهد و گرفتار این معضل نگردد ؟وظیفه شورای روستا و تک تک اهالی چیست؟خواهشمنداست نظر خود را در قسمت نظر ذیل همین قسمت بیان فرمائید



نویسنده:حمید جعفری

سلام
بعد از آغاز بکار شورا در تاریخ 92/6/12 جلسه ای در سرخده (مهرماه 92 ) با حضور بیش از بیست نفر از اهالی برگزار شد . یکی از مسایلی ما بر روی آن تاکید داشتیم عدم فروش زمین و خانه به غیر بود که با مخالفت چند نفر روبرو شد . و این قضیه دست ما را تا حدودی بست . جهت استحضار عزیزان باید عرض کنم که اگر اهالی راضی به فروش ملک یه غیر نباشند طی درخواستی به شورا اعلام می کنند . و شورا طی صورتجلسه ای متن درخواست اهالی را به بخشداری می فرستد و در نتیجه با تایید بخشداری فروش زمین به غیر ممنوع می شود .
لذا اگر اهالی محترم در رابطه با فروش ملک به غیر درخواستی به ما ارائه نمایند در اسرع وقت پیگیری می شود تا انشاالله شاهد بلایی که بر سر روستاهای دیگر آمده ، نباشیم .