اطلاعیه

رئیس شورای سرخده اعلام کرد:

اندسته از عزیزانی که زمینهایشان به اراضی ملی تبدیل شده است نیازی به حضور در دادگاه شعبه 4 سمنان ندارند لذا این عزیزان می توانند طی یک درخواست و با در دست داشتن مستنداتی که دال بر این باشد که این زمینها متعلق به انها می باشد به اداره کشاورزی شهرستان مهدیشهر نزد اقای زمانپور تشریف ببرند تا زمینهای انها برگشت داده شود

نویسنده:حمید جعفری-رئیس شورا

سلام
لطفا جهت اطلاع اهالی شریف سرخده در سایت قرار دهید :

بعد از شهریور 94 اقدامات ذیل توسط شورا صورت گرفته که امید است با یاری اهالی در مواقع لزوم به نتیجه مطلوب برسیم :
1- مکاتبه و تماس های مکرر تلفنی با بخشداری و اداره راه شهمیرزاد جهت ترمیم جاده در مهرماه بعد از بارندگی شدید طی دو مرحله که نتیچه آن مرمت جاده و دسترسی آسان اهالی به روستا گردید .
2- مکاتبه و حضور در بنیاد مسکن استان و شهرستان جهت تعیین تکلیف طرح هادی که آقای طاهریان در بنیاد استان اظهار داشتند طرح هادی آماده است و بهمراه طرح دو روستای دیگر تا پایان دی به بنیاد شهرستان جهت اجرا ارسال می شود .
لازم است همه دوستان بدانند که با اجرای طرح هادی باید تمام معابر روستا توسط بنیاد مسکن بازسازی شود اما مسولین طرح هادی شهرستان و استان آب پاکی را روی دستمان ریختند و گفتند که برای بازسازی معابربا توجه به وضعیت بودجه این اداره نباید انتظار معجزه داشته باشید و به قول همگی یعنی : انقلاب مهدی .
3- همانطور که دوستان در جریان قرار گرفتند مسولین اداره اوقاف از امامزاده جعفر بازدید کرده و مربوط به طرح جامع آن صحبت هایی شده است . با پیگیری های صورت گرفته مهمترین امر در رابطه با امامزاده ، ثبت نام امامزاده در سامانه اوقاف می باشد که بحمدالله صورت گرفته و مرحله بعدی کار کشیدن نقشه و گرفتن مشاور است که این موضوع نیاز به بودجه دارد که در حال حاضر بهتر از این مقوله صحبتی نشود و این کار موکول می شود به سال 95 که کشیدن نقشه و گرفتن مشاور زمانی حدود 5 الی 6 ماه طول می کشد و در حقیقت زمان مفید کار را از ما می گیرد لذا با توجه به اینکه اسامی هیئت امنا در تابستان معرفی شده و قرار است حکم آنها صادر شود ، باید حساب مشترکی در بانک افتتاح شود و تاکید دوستان در اداره اوقاف این است که خیرین مبالغ خود را به این حساب واریز کنند .
البته صحبت هایی شده که اهالی بتوانند در سال 95 با کمک اوقاف (با توجه به بودجه آنها نباید زیاد خوشبین بود) امامزاده را مرمت نماییم .

4- با اداره کشاورزی و خدمات شهمیرزاد صحبت هایی شده و از وضعیت کانال های آب آنها را مطلع کردیم و قرار است اگر بتوانند در امر بازسازی کانال ها اهالی را یاری کنند . شایان ذکر است که کانال آب در داخل سرخده و بیرون آن شدیدا فرسوده شده و آب زیادی هدر می رود و باید بازسازی شود .