به داد این اثر زیبا در این جای زیبا برسید-خرداد92

نظرات 7 + ارسال نظر
ermiya چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.zehnbarkaghaz.blogsky.com

سلام.
چند باری سرخده رفتم. ولی تنها یک بار زیارت امام زاده رفتم که حدود 6 یا 7 ساله پیش بود اونوقت هم وضع مناسبی (از نظر استحکام ساختمان) نداشت.
همانطور که گفتید باید فکری به حال این بنا کرد.

منصور جعفری جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام یکی از آثار زیبا و دیدنی سرخده که متاسفانه در حال ویرانیست امامزاده ی آن معروف به زیارتخانه است که درست مانند نگین زیبای انگشتری بر چمن زیبای سرخده جلوه گری می کند که از هم محلی های عزیز و شورای منتخب محل و همه ی خیرین روستا خواهشمندم با تشریک مساعی و همت و تلاش خود نگذارند این آثار به یاد ماندنی و از یادگاران نسل های گذشته رو به تخریب و ویرانی رود ان شاء الله با توجه و عنایت همه سرخدهی های با صفا و دوست داشتنی مخصوصابرادر عزیزم آقای حمید جعفری به خاطر عظمت امامزاده و دغدغه ی شهید عزیز رشید نسبت به زیارت ؛مرمت و تعمیر و حفظ این آثار گرانقدر را در اولویت کاری خود قرار دهند که قطعا همه محلی ها از کمک مالی و کاری دریغ نمی کنند.

علی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

آقای حمید جعفری دنبال کارهای عمرانی و آبادی سرخده نیست ایشان صرفا بدنبال منافع شخصی است.

م چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ

ببخشید آقای محترم بنده اعتقاد دارم ما هر چه داریم از این خانواده محترم داریم اینقدر کار هم انجام شده بخاطر پیگیری پدر بزرگوار ایشان و بخاطر شهدا سرخده بوده که از این خانواده هستند

علی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

این بی کفایتی اثار باستانی سمنان میباشد گرچندنماداستقامت
سرخده میباشد اگر قرض الحسنه های موجود با اعضا توافق کنند
مرمت ان را به عهده بگیرند بد نیست

حمید جعفری جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام در سال های گذشته پدرم چندین بار برای مرمت با اثار باستانی مذاکراتی داشته اما اظهار داشتند به علت نداشتن شجره نامه فعلا نمی توان از بودجه دولتی استفاده کرد .

سلام
بنده در جریانم خدا حاجی را رحمت کند چنانچه شورا موافق باشد حاضرم اطلاع رسانی کنم و با کمک خیرین و کمکهای دوستان انرا ترمیم کنیم ایا شما اعلام امادگی می کنید؟

سرخدهی شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

اگر شورا محترم کمی پیگیری نماید و از افراد دیگر از جمله آقای محمد رضا رضای انصا فا زحمات زیادی بابت آب ، برق و... کشیدید از نظر فکری مشورت بگیرند بدون کمک مردم قادر خواهند بود ساختمان امامزاده را مجددا احداث نمایند متاسفانه به خاطر غرور و تکبر از توانایی و اندوخته ها دیگر بهره نمی گیریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد