زمستان سرخده




نظرات 1 + ارسال نظر
جمید جعفری شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
لطفا جهت اطلاع اهالی شریف سرخده در سایت قرار دهید :
بعد از شهریور 94 اقدامات ذیل توسط شورا صورت گرفته که امید است با یاری اهالی در مواقع لزوم به نتیجه مطلوب برسیم :
1- مکاتبه و تماس های مکرر تلفنی با بخشداری و اداره راه شهمیرزاد جهت ترمیم جاده در مهرماه بعد از بارندگی شدید طی دو مرحله که نتیچه آن مرمت جاده و دسترسی آسان اهالی به روستا گردید .
2- مکاتبه و حضور در بنیاد مسکن استان و شهرستان جهت تعیین تکلیف طرح هادی که آقای طاهریان در بنیاد استان اظهار داشتند طرح هادی آماده است و بهمراه طرح دو روستای دیگر تا پایان دی به بنیاد شهرستان جهت اجرا ارسال می شود .
لازم است همه دوستان بدانند که با اجرای طرح هادی باید تمام معابر روستا توسط بنیاد مسکن بازسازی شود اما مسولین طرح هادی شهرستان و استان آب پاکی را روی دستمان ریختند و گفتند که برای بازسازی معابربا توجه به وضعیت بودجه این اداره نباید انتظار معجزه داشته باشید و به قول همگی یعنی : انقلاب مهدی .
3- همانطور که دوستان در جریان قرار گرفتند مسولین اداره اوقاف از امامزاده جعفر بازدید کرده و مربوط به طرح جامع آن صحبت هایی شده است . با پیگیری های صورت گرفته مهمترین امر در رابطه با امامزاده ، ثبت نام امامزاده در سامانه اوقاف می باشد که بحمدالله صورت گرفته و مرحله بعدی کار کشیدن نقشه و گرفتن مشاور است که این موضوع نیاز به بودجه دارد که در حال حاضر بهتر از این مقوله صحبتی نشود و این کار موکول می شود به سال 95 که کشیدن نقشه و گرفتن مشاور زمانی حدود 5 الی 6 ماه طول می کشد و در حقیقت زمان مفید کار را از ما می گیرد لذا با توجه به اینکه اسامی هیئت امنا در تابستان معرفی شده و قرار است حکم آنها صادر شود ، باید حساب مشترکی در بانک افتتاح شود و تاکید دوستان در اداره اوقاف این است که خیرین مبالغ خود را به این حساب واریز کنند .
البته صحبت هایی شده که اهالی بتوانند در سال 95 با کمک اوقاف (با توجه به بودجه آنها نباید زیاد خوشبین بود) امامزاده را مرمت نماییم .
4- با اداره کشاورزی و خدمات شهمیرزاد صحبت هایی شده و از وضعیت کانال های آب آنها را مطلع کردیم و قرار است اگر بتوانند در امر بازسازی کانال ها اهالی را یاری کنند . شایان ذکر است که کانال آب در داخل سرخده و بیرون آن شدیدا فرسوده شده و آب زیادی هدر می رود و باید بازسازی شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد